• 27-06-2021, 00:05:42
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    R10 çorap satsa nasıl olur diye düşündüm ve hemen tasarladım.
    Sizce nasıl olmuş?
    Geliştirmeye açıktır
    Saygılarımla

  • 27-06-2021, 00:06:26
    #2
    Siyahçiyiz hocam beyaz bize ters
  • 27-06-2021, 00:06:38
    #3
    Aşırı tatlı olmuş gerçekten başarılı hocam.
  • 27-06-2021, 00:08:01
    #4
    süper olmuş, eline sağlık.
  • 27-06-2021, 00:08:10
    #5
    gel ablam gel webmaster çorapları bunlarr, bir diğer tekini daha elın maska sattım geçen gel ablam gell
  • 27-06-2021, 00:09:59
    #6
    Platin üye
    Gerçekten R10 Store olsa güzel olur sitede. Rokitolu tişörtler, sweatlar, şapkalar vs. bence baya güzel olur.
  • 27-06-2021, 00:10:39
    #7
    Elimdeki R10 (.) Market domaini ile çok uyumlu alıp satış yapası geliyor insanın
  • 27-06-2021, 00:10:43
    #8
    Kurumsal Üye
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyahçiyiz hocam beyaz bize ters
    Sizin için Miraç Hocam
  • 27-06-2021, 00:11:19
    #9
    Kurumsal Üye
    yusufefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimdeki R10 (.) Market domaini ile çok uyumlu alıp satış yapası geliyor insanın
    Satış sizden tasarım benden