• 02-06-2021, 15:24:06
    #1
    İnstagram da gezinirken bu videoya denk geldim.Ülkenin geçim kaynağı olan vergi kelimesi geçince reisin gözleri açıldı.Sizlerde verginizi verin hem kafanız rahat olsun hemde reisin gözlerini açın 😊

    https://www.instagram.com/reel/COH7O...dium=copy_link
  • 02-06-2021, 15:27:18
    #2
    Hocam keşke sadece vergi ödesek, işin kötü yanı vergininde vergisini ödüyoruz
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagram da gezinirken bu videoya denk geldim.Ülkenin geçim kaynağı olan vergi kelimesi geçince reisin gözleri açıldı.Sizlerde verginizi verin hem kafanız rahat olsun hemde reisin gözlerini açın 😊

    https://www.instagram.com/reel/COH7O...dium=copy_link
  • 02-06-2021, 15:29:01
    #3
    1.dönem ggv 16 bin ödedim ☹
  • 02-06-2021, 15:29:33
    #4
    Geçen ay ödediğim kdvnin kdv sinin kdvsini ödedim evet beyniniz yandı hala düşünüyorum ben bu nasıl oldu diye ))
  • 02-06-2021, 15:29:52
    #5
    Bugünlerde silivride soğuk rüzgarlar esiyor.aman dikkat hocam.😂😂
  • 02-06-2021, 15:32:47
    #6
    videonun tamamı burada


    https://www.youtube.com/watch?v=ZFaGSenUoks
  • 02-06-2021, 15:34:55
    #7
    Evet az önce evden çıkarken elimi yüzümü yıkadım sayaç okuma bedeli, çevre tüketim bedeli ve bakım bedelini ödedim ardından apartmanın lambasına bastım aktif enerji bedeli, dağıtım bedeli, enerji fonu, TRT payı, elektrik ve havagazı vergisi ve KDV ödedim sonra arkadaşı arayayım dedim buluşmak için onu da saymak isterim ama sinirim bozuldu saymiycam
  • 02-06-2021, 15:36:59
    #8
    attığımız her adımda vergi ödüyoruz
  • 02-06-2021, 15:37:58
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şimdi kredi kartımla 1785 tl kdv vergisini ödedim bi sigara yaktım boş boş r10 un anasayfasına bakarken bu konuyu gördüm girdim