Evet az önce evden çıkarken elimi yüzümü yıkadım sayaç okuma bedeli, çevre tüketim bedeli ve bakım bedelini ödedim ardından apartmanın lambasına bastım aktif enerji bedeli, dağıtım bedeli, enerji fonu, TRT payı, elektrik ve havagazı vergisi ve KDV ödedim sonra arkadaşı arayayım dedim buluşmak için onu da saymak isterim ama sinirim bozuldu saymiycam