Hocam keşke sadece vergi ödesek, işin kötü yanı vergininde vergisini ödüyoruz
onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnstagram da gezinirken bu videoya denk geldim.Ülkenin geçim kaynağı olan vergi kelimesi geçince reisin gözleri açıldı.Sizlerde verginizi verin hem kafanız rahat olsun hemde reisin gözlerini açın 😊

https://www.instagram.com/reel/COH7O...dium=copy_link