• 01-05-2021, 01:47:29
    #19
    ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun sebebi aslında vatandaşların döviz tutması değil. Döviz mevduatları 236 Milyar Dolar. Ancak bunun küsme ile bir alakası yok. Şuanda Türk parasına dünyada talep yok. Tamamen o yüzden. Yani yurtdışından yatırımcı gelmiyor. Kendi ürettiğimiz doğru düzgün birşey yok Yurtdışına ihraç edebilecek kalite ve hacimde. Dolar o yüzden yüksek. Sırf Dolar değil. Bugün annemize babamıza sorsak fakir diye bildikleri Bulgaristan dahi, para değerinde, Türk Lirası'nın 5 katı.

    Acil üretim gerek, acil yatırımcıların yurtdışından getirdikleri dolarlarını döndürebilecek bir iç piyasa alım gücü gerek.
    haklısınız ama olan şeyleri de beceriksizlikler yüzünden yapamıyoruz. mesela meyve sebzeyi bile ihtiyaçları olduğu halde bizden ucuza başka yerden alamayacaklarını bildikleri halde bize takla attıra attıra alıyor rusya. burada en büyük hata devletindirdi yönetenlerindir. rusya zaman zaman ürünleri ya bekletiyor çürümesine sebep oluyor ya da gereksiz yere ger igönderiyor. aynı ölçüm değerlerine ait partiyi alıyor ama sonrakini geri gönderebiliyor. resmen dalga geçiyorlar.
  • 01-05-2021, 01:55:54
    #20
    En kötü ihtimalle Türk Lirasındayım
  • 01-05-2021, 04:20:10
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar 8 lira olacak 10 lira olacakta kar yapacaaz yok yaa 😀
    Çok beklersiniz!
    • Crescent
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2021, 04:23:36
    #22
    Hemen şehzadem.
  • 01-05-2021, 04:57:01
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3252 kişi hangi kafayla beğendi onu düşünüyorum..
  • 01-05-2021, 13:04:21
    #24
    Üyeliği durduruldu
    pekmezci orhan
  • 01-05-2021, 14:52:43
    #25
    bilgiinfocom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama kafalar nasıl güzel 😂
    Artık tertemiz olsamda zamanında çok milyon kafalar yaşadım ama öyle bir kafa hiç yaşamadım 😂 bunlar direk gezegen değiştirmişler 😂😂😂 hatta ne gezegeni, evren değiştirmişler, alem değiştirmişler, boyut değiştirmişler 🤣 başka türlü mümkünatı yok böyle bir kafanın ..
  • 01-05-2021, 21:52:16
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun sebebi aslında vatandaşların döviz tutması değil. Döviz mevduatları 236 Milyar Dolar. Ancak bunun küsme ile bir alakası yok. Şuanda Türk parasına dünyada talep yok. Tamamen o yüzden. Yani yurtdışından yatırımcı gelmiyor. Kendi ürettiğimiz doğru düzgün birşey yok Yurtdışına ihraç edebilecek kalite ve hacimde. Dolar o yüzden yüksek. Sırf Dolar değil. Bugün annemize babamıza sorsak fakir diye bildikleri Bulgaristan dahi, para değerinde, Türk Lirası'nın 5 katı.

    Acil üretim gerek, acil yatırımcıların yurtdışından getirdikleri dolarlarını döndürebilecek bir iç piyasa alım gücü gerek.

    Üretim yapılmayacak
    Yatırımcı gelmeyecek
    Dolar düşmeyecek

    45 yıllık tecrübeme dayanarak konuşuyorum. Bu saatten sonra bir beklenti içine girilmez.