• 01-05-2021, 01:09:50
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil de bir şey alırken 8 katını hesaplamak ağır üzüyor
    8,5 kat diyelim ortalama. Üstüne bir tutam da vergi. 🙂
  • 01-05-2021, 01:10:30
    #11
    Şu adamın paylaştıklarında yorumlarına bakın bi ton adam var seni padişahımız halifemiz olarak görmek istiyoruz diyorlar. Bu ultra ekonomistlikle padişah olduğunu düşünsenize bi, vay bee
  • 01-05-2021, 01:10:58
    #12
    Satanlar pişman
  • 01-05-2021, 01:12:17
    #13
    1.5₺ olsun alırım daha sonra da satarım. Yani kısa süre sonra 😅
  • 01-05-2021, 01:12:58
    #14
    şaka maka bir yana da millet ittifakının bir üyesi seçilsin dolar 4 liraya iner en az. hatta daha da aşağı inmemesi için hiç bir sebep yok. şuan doların yüksek olmasının sebebi iktidarın küstürdüğü vatandaşların döviz tutuyor olması ve devlet gelirlerinin çoğunun belli kişilerde toplanmasıdır.
  • 01-05-2021, 01:16:46
    #15
    Yıl ,2018
  • 01-05-2021, 01:18:46
    #16
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka maka bir yana da millet ittifakının bir üyesi seçilsin dolar 4 liraya iner en az. hatta daha da aşağı inmemesi için hiç bir sebep yok. şuan doların yüksek olmasının sebebi iktidarın küstürdüğü vatandaşların döviz tutuyor olması ve devlet gelirlerinin çoğunun belli kişilerde toplanmasıdır.
    Hocam bunun sebebi aslında vatandaşların döviz tutması değil. Döviz mevduatları 236 Milyar Dolar. Ancak bunun küsme ile bir alakası yok. Şuanda Türk parasına dünyada talep yok. Tamamen o yüzden. Yani yurtdışından yatırımcı gelmiyor. Kendi ürettiğimiz doğru düzgün birşey yok Yurtdışına ihraç edebilecek kalite ve hacimde. Dolar o yüzden yüksek. Sırf Dolar değil. Bugün annemize babamıza sorsak fakir diye bildikleri Bulgaristan dahi, para değerinde, Türk Lirası'nın 5 katı.

    Acil üretim gerek, acil yatırımcıların yurtdışından getirdikleri dolarlarını döndürebilecek bir iç piyasa alım gücü gerek.
  • 01-05-2021, 01:31:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Olsa da satsak
  • 01-05-2021, 01:42:39
    #18
    Ama kafalar nasıl güzel 😂