şaka maka bir yana da millet ittifakının bir üyesi seçilsin dolar 4 liraya iner en az. hatta daha da aşağı inmemesi için hiç bir sebep yok. şuan doların yüksek olmasının sebebi iktidarın küstürdüğü vatandaşların döviz tutuyor olması ve devlet gelirlerinin çoğunun belli kişilerde toplanmasıdır.