batinduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim başım ağrır şahsen
29
●717
Benim başım ağrır şahsen
Şöyle söyleyeyim; Eğer böyle olmazsa hiç birşeyimi bulamıyorum
Sol alttan 3. klasörün ismine bakın; "emoşa bi gıcıklık hazırla..."
Şoktan çıktıktan sonra klasör içindekileri tekrar geri çıkardım
Ne yapayım.. Diğer türlü ara ara, bulunmuyor.. Böyle herşey elimin altında işte..