• 28-12-2008, 18:49:13
    #28
    Üyeliği durduruldu
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyin nerde olduğunu nasıl anlıyorsun
    O değil, böyle bir masaüstüne nasıl dayanıyorsun? Benim başım ağrır şahsen
  • 28-12-2008, 19:01:38
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar benzedi bilemm ama bayGaReZ in masaüstü aklıma bir fikir getirdi.
  • 28-12-2008, 20:12:21
    #30
    Şöyle söyleyeyim; Eğer böyle olmazsa hiç birşeyimi bulamıyorum Sol alttan 3. klasörün ismine bakın; "emoşa bi gıcıklık hazırla..."

    Geçtiğimiz günlerde ablam ve kardeşim bana bir hainlik düzenleyerek tüm masa üstümü o klasörün içine atmışlar. Bilgisayarın başına geçtiğimde 10 dakika şoktan çıkamadım Şoktan çıktıktan sonra klasör içindekileri tekrar geri çıkardım Ne yapayım.. Diğer türlü ara ara, bulunmuyor.. Böyle herşey elimin altında işte..