
Şöyle söyleyeyim; Eğer böyle olmazsa hiç birşeyimi bulamıyorum

Sol alttan 3. klasörün ismine bakın; "emoşa bi gıcıklık hazırla..."
Geçtiğimiz günlerde ablam ve kardeşim bana bir hainlik düzenleyerek tüm masa üstümü o klasörün içine atmışlar. Bilgisayarın başına geçtiğimde 10 dakika şoktan çıkamadım

Şoktan çıktıktan sonra klasör içindekileri tekrar geri çıkardım

Ne yapayım.. Diğer türlü ara ara, bulunmuyor.. Böyle herşey elimin altında işte..