Herkezin Masaüstü arkaplanı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkezin Masaüstü arkaplanı ?
29
●
717
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Herkezin Masaüstü arkaplanı ?
1
2
3
4
11-12-2008, 20:44:09
#10
Okann
Üyeliği durduruldu
Oyunlar full
yok oynamıyorum ben
24:00' dan sonra oynarsam oynuyorum genelde bazen...
11-12-2008, 23:00:47
#11
GALATASARAY
11-12-2008, 23:21:21
#12
Tias
bi' webmastera göre çok oyun yokmu :Rolleyes:
11-12-2008, 23:31:42
#13
Rudeboy
11-12-2008, 23:34:40
#14
Takao4
@Okann hard disk kaç tb?
(gb değildir herhalde
)
11-12-2008, 23:35:15
#15
efe7822
Rudeboy hay maaşallah benim sistem tray da okadar icon olucak pc işlem yapamaz
tabi özellikler dahilinde
11-12-2008, 23:44:00
#16
sametx
12-12-2008, 00:01:37
#17
Rudeboy
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rudeboy hay maaşallah benim sistem tray da okadar icon olucak pc işlem yapamaz
tabi özellikler dahilinde
Makinanın hakkını vermek diyelim.
12-12-2008, 01:21:14
#18
hackxien
bende koyayım bari..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler