Konu
Herkezin Masaüstü arkaplanı ?
12-12-2008, 00:01:37
#17
Rudeboy
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rudeboy hay maaşallah benim sistem tray da okadar icon olucak pc işlem yapamaz
tabi özellikler dahilinde
Makinanın hakkını vermek diyelim.