• 25-03-2021, 23:09:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar Bi arkadaş tarafından dolandırıldık yine küçük çocuk adsense onaylı site satı sıkıntılar çıktı şimdi adsense almış vermiyo hesabı banladı şikayet açtım şimdi yarın suç duyurusunda bulunucam sonra gelip ağlayacaklar dosya masrafı keseme kalacak yine ailesine ulaşmaya çalıştımda bulamadım yardımcı olursanız sevinirim ismi yusuf karagöz aşağıya resmi vs ekliyorum şimdiden teşekür ederim

    https://www.r10.net/profil/132259-hidemyas.html

    üyeyi davet eden arkadaş yardımcı olursa sevinirim tanıyorsa @Prsoners;

  • 25-03-2021, 23:10:35
    #2
    omerylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar Bi arkadaş tarafından dolandırıldık yine küçük çocuk adsense onaylı site satı sıkıntılar çıktı şimdi adsense almış vermiyo hesabı banladı şikayet açtım şimdi yarın suç duyurusunda bulunucam sonra gelip ağlayacaklar dosya masrafı keseme kalacak yine ailesine ulaşmaya çalıştımda bulamadım yardımcı olursanız sevinirim ismi yusuf karagöz aşağıya resmi vs ekliyorum şimdiden teşekür ederim

    https://www.r10.net/profil/132259-hidemyas.html

    numarası 0538 561 43 04
    geçmiş olsun kişisel verılerını paylasmak suctur. Haklıyken haksız duruma dusmeyın.
  • 25-03-2021, 23:11:43
    #3
    FiekGames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişisel verılerını paylasmak yasaktır.
    biri bulabilri diye paylaşıyorum hem adam dolandırsın paylaşınca yasakmı oluyor
  • 25-03-2021, 23:11:54
    #4
    KVKK var hocam haklıyken haksız olmayın.
  • 25-03-2021, 23:13:46
    #5
    Neden Maxigeyik'de? Geçmiş olsun.
  • 25-03-2021, 23:13:59
    #6
    Maxigeyik ?
  • 25-03-2021, 23:14:02
    #7
    Konunun sonunda "mesela yani" yazmasını bekledim. Kategori maxigeyik ya o yüzden.

    Çok geçmiş olsun hocam 🙏
  • 25-03-2021, 23:15:13
    #8
    Davet eden üyeye neden ulaşmıyorsun?
    Davet ettiğine göre tanıyordur yardımcı olabilir
  • 25-03-2021, 23:15:36
    #9
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden Maxigeyik'de? Geçmiş olsun.
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik ?
    bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun sonunda "mesela yani" yazmasını bekledim. Kategori maxigeyik ya o yüzden.

    Çok geçmiş olsun hocam 🙏
    başka acacak yer bulamadım