voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden Maxigeyik'de? Geçmiş olsun.
hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maxigeyik ?
bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun sonunda "mesela yani" yazmasını bekledim. Kategori maxigeyik ya o yüzden.

Çok geçmiş olsun hocam 🙏
başka acacak yer bulamadım