• 19-03-2021, 22:49:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Güzel kardeşlerime selamlarımı sunuyorum

    https://youtu.be/WSP-9QnAxnI
  • 19-03-2021, 22:56:08
    #2
    Teşekkür ederim güzel kardeşim
  • 19-03-2021, 22:57:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim güzel kardeşim
    kardeşim bende fanatik fenerbahçeliyim pazar yensekte yenilse güzel goy goy çıkartacam.
    Bu arada adalet istiyoruz.
  • 19-03-2021, 23:00:08
    #4
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim güzel kardeşim
    Ahh ahh içinden neler diyosundur şuan 😂😂
  • 19-03-2021, 23:00:16
    #5
    Ofisika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardşeim bende fanatik fenerbahçeliyim pazar yensekte yenilse güzel goy goy çıkartacam.
    Bu arada adalet istiyoruz.
    Futbol, bitiş düdüğünden sonra yapılan muhabbetle, şakalarla güzeldir 😁 Yani bu akşam Galatasaray hakkında böyle bir video paylaştınız diye şahsınızla ilgili rencide edici yorumlar yapmam😂 Yensek de yenilsek de önemli olan dostluktur
  • 19-03-2021, 23:00:44
    #6
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahh ahh içinden neler diyosundur şuan 😂😂
    Bir önceki mesajda açıkladım 😁
  • 19-03-2021, 23:01:50
    #7
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önceki mesajda açıkladım 😁
    Ozaman galp galp galp.
    ❤️❤️❤️❤️❤️

    😂