kardşeim bende fanatik fenerbahçeliyim pazar yensekte yenilse güzel goy goy çıkartacam.
Bu arada adalet istiyoruz.
Futbol, bitiş düdüğünden sonra yapılan muhabbetle, şakalarla güzeldir 😁 Yani bu akşam Galatasaray hakkında böyle bir video paylaştınız diye şahsınızla ilgili rencide edici yorumlar yapmam😂 Yensek de yenilsek de önemli olan dostluktur