AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim güzel kardeşim
kardeşim bende fanatik fenerbahçeliyim pazar yensekte yenilse güzel goy goy çıkartacam.
Bu arada adalet istiyoruz.