• 25-11-2008, 01:30:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bir araştırırım İlgin için saol
  • 25-11-2008, 01:39:00
    #11
    1.82 boy ve 60 kilo'da bende var,

    Doktor : Vucüdün dirençli ve yediklerini çok çabuk sindiriyorsun adete bir makina gibi çalışıyor organların, bu nedenle yediklerini çabuk eritiyorsun bünyen daha fazlasını kaldırmaz, pek birşey yapmana gerek yok istediğin kadar yemek ye, ama bünyen bu kadarını kaldırır.

    Yaşın 33,35 arası olduğunda biraz orta yaşlara dayandığında bu durum düzelir şişmanlamaya başlarsın demişti.

    Benden sana taviye prk birşey yapma, normal yemeğini ye otur
  • 25-11-2008, 01:45:05
    #12
    Bol bol cips+kola tüket... akşam yemeği yeme, döner ekmek, adana kebap felan söyle...

    2 haftada duba gibi olmazsan gel buraya yaz sağlık açısından kesinlikle önermiyorum tabi
  • 25-11-2008, 01:45:13
    #13
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuhhhhhhh şuan 60 kilo olsam zil takıp oynarım bee
    Aynen Bende Kilo Sorunu Bendede Var
  • 25-11-2008, 01:49:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    STRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol bol cips+kola tüket... akşam yemeği yeme, döner ekmek, adana kebap felan söyle...

    2 haftada duba gibi olmazsan gel buraya yaz sağlık açısından kesinlikle önermiyorum tabi
    Cips + Kola her aksam değilde haftada 3 4 kez yerim. kebablarıda yemem istesemde yiyemem her aksam
  • 25-11-2008, 01:57:07
    #15
    sigarayı bırak
  • 25-11-2008, 01:59:23
    #16
    Ha bira içmeye de başlayabilirsin maşallah iyi bi bira göbeğine sahip olmaz gibisi yok
  • 25-11-2008, 01:59:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Osm@N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigarayı bırak
    Sigara içtiğimi kim söyledi ki ? İçmeyi sevmem içenide yanıma yaklaştırmam
  • 25-11-2008, 02:00:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha bira içmeye de başlayabilirsin maşallah iyi bi bira göbeğine sahip olmaz gibisi yok
    Bu tavsiyeyi sevdim