Forumun hepsi uyuyor :D - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumun hepsi uyuyor :D
70
●
2.040
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Forumun hepsi uyuyor :D
İlk
2
3
4
5
6
7
8
01-01-2021, 10:58:05
#55
Anonymouss06
Gudufum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günaydın,erkencisiniz? yoksa 12 den önce mi uyudunuz😁
4 de uyudum 8 de kalktım
01-01-2021, 10:58:18
#56
Anonymouss06
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bana r10dan bildirm geldiği için anında uyanıyorum
Oda iyimiş
hahah
01-01-2021, 10:59:45
#57
ArgeNetwork
Yeni Nesil Yazılım Ajansı
hndetombul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 de uyudum 8 de kalktım
Hocam normal de bende uyku sevmeyen biriyim, gece mesaisi yoğun geçti malum yılbaşı 😁
02-01-2021, 00:14:10
#58
Abdlsmt!
Uyumanın acısı çıkıyor sanırım. R10'un ramlerine kuvvet
02-01-2021, 00:16:05
#59
Anonymouss06
Abdlsmt! adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uyumanın acısı çıkıyor sanırım. R10'un ramlerine kuvvet
Haydaaa konu yukarıya çıktı
02-01-2021, 00:27:57
#60
Abdlsmt!
hndetombul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haydaaa konu yukarıya çıktı
Tüh
02-01-2021, 00:30:41
#61
Anonymouss06
Abdlsmt! adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüh
40 bin kişi gelmesin de
1-2 kişi konuşabiliriz
02-01-2021, 00:31:34
#62
Anonymouss06
Gudufum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam normal de bende uyku sevmeyen biriyim, gece mesaisi yoğun geçti malum yılbaşı 😁
Pardon görmedim ben bu yorumunuzu evet yılbaşı baya yoğundu
02-01-2021, 00:33:35
#63
EvilBozkurt
Yılbaşını atlattım uyudum uyandım işlere geri döndüm
İlk
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler