• 01-01-2021, 10:58:05
    #55
    Gudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın,erkencisiniz? yoksa 12 den önce mi uyudunuz😁
    4 de uyudum 8 de kalktım
  • 01-01-2021, 10:58:18
    #56
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana r10dan bildirm geldiği için anında uyanıyorum
    Oda iyimiş hahah
  • 01-01-2021, 10:59:45
    #57
    Yeni Nesil Yazılım Ajansı
    hndetombul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 de uyudum 8 de kalktım
    Hocam normal de bende uyku sevmeyen biriyim, gece mesaisi yoğun geçti malum yılbaşı 😁
  • 02-01-2021, 00:14:10
    #58
    Uyumanın acısı çıkıyor sanırım. R10'un ramlerine kuvvet
  • 02-01-2021, 00:16:05
    #59
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumanın acısı çıkıyor sanırım. R10'un ramlerine kuvvet
    Haydaaa konu yukarıya çıktı
  • 02-01-2021, 00:27:57
    #60
    hndetombul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haydaaa konu yukarıya çıktı
    Tüh
  • 02-01-2021, 00:30:41
    #61
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüh
    40 bin kişi gelmesin de 1-2 kişi konuşabiliriz
  • 02-01-2021, 00:31:34
    #62
    Gudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normal de bende uyku sevmeyen biriyim, gece mesaisi yoğun geçti malum yılbaşı 😁
    Pardon görmedim ben bu yorumunuzu evet yılbaşı baya yoğundu
  • 02-01-2021, 00:33:35
    #63
    Yılbaşını atlattım uyudum uyandım işlere geri döndüm