Gudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normal de bende uyku sevmeyen biriyim, gece mesaisi yoğun geçti malum yılbaşı 😁
Pardon görmedim ben bu yorumunuzu evet yılbaşı baya yoğundu