• 01-01-2021, 08:04:49
    #1
    Yılbaşı gecesi yoğun geçmiş
  • 01-01-2021, 08:05:32
    #2
    Bir ben mi uyanığım
  • 01-01-2021, 08:06:18
    #3
    Ben ayaktayım
    Bizde halen yeni yıl olmadı
  • 01-01-2021, 08:07:06
    #4
    İyi gece 3-4 kişi varız
  • 01-01-2021, 08:07:45
    #5
    Bende biran şarki paylasiyoz sandim 😂
    • Anonymouss06
    Anonymouss06 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-01-2021, 08:07:46
    #6
    Bu saatte uyunur mu ya 😀
  • 01-01-2021, 08:08:23
    #7
    +5900 üye aktif
  • 01-01-2021, 08:09:06
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende biran şarki paylasiyoz sandim 😂
    Paylaşırız da onuda silerler artık Günaydın konuları yok artık
  • 01-01-2021, 08:09:42
    #9
    Ayaktayız bebe ile 😃