• 08-12-2020, 13:47:40
    Db silinmeseydi bi 10 da ben olmuştum sanırım
  • 08-12-2020, 14:54:43
    yaşlandık resmen
  • 08-12-2020, 17:13:23
    siz foruma kayıt olduğunuzda ben daha 2 yaşında felandım hocam dsaknldsankldnk
  • 08-12-2020, 20:15:37
    Sana yetişemesekde bizde..
  • 14-12-2020, 00:51:02
    14 yıl olamadık daha
  • 14-12-2020, 00:58:09
    Eskiler toplanmış bir ses verelim o halde.
  • 15-12-2020, 01:30:32
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz r10 a uye oldugunuzda ben lise 1 e baslamisim 😀😀😀
    Ben 1 yaşındaydım
  • 12-09-2023, 09:02:37
    2 ay sonra 17 yıllık üye oluyormuşum.
  • 12-09-2023, 09:19:35
    Benden eskisin

    Genelde bizim kadar eskilerin üstü çizgili artık