Konu
14 yıllık r10 üyesi
15-12-2020, 01:30:32
#124
TimberLock
benyamin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz r10 a uye oldugunuzda ben lise 1 e baslamisim 😀😀😀
Ben 1 yaşındaydım