• 23-11-2020, 00:05:00
    #1
    Arkadaşlar Covid19 aşısı için gönüllü oldum ve Bu konsorsiyum aşısı Rusya’da geliştrilen bir aşı olup ilk dozajı aldım.Aşı oldukça güvenilir hiç biя yaи etkisi yoktur, bundan sonяaκι günleяde неяндngi biя sчувю себя немного стрно и я думю, что вытл осные уши. чувству.

    Ben buna neden güldüm hiç bilmiyorum iyice boş bakkal olduk arkadaşlar. Gidişat iyi değil.
  • 23-11-2020, 00:06:08
    #2
    Açtığın konudan aşı olduğun belli reyis
  • 23-11-2020, 00:06:13
    #3
    İnceyi anlayabilen kaç kişiyiz
  • 23-11-2020, 00:06:52
    #4
    Bu aşı gerçekten çok başarılı, Всем рекомендую
  • 23-11-2020, 00:07:43
    #5
    Bence komik değil. Ek olarak, bilimin gelişmesi için kendini denek olan kullandıranlarla da dalga geçiliyor. Saçma baya.
  • 23-11-2020, 00:07:51
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aklshgajskhgaskjghakjlgalkşgasjgasklşhahks
  • 23-11-2020, 00:08:03
    #8
    Güldür güldür
  • 23-11-2020, 00:08:07
    #9
    istemsizce güldüm
    • GÖKTUĞ
    GÖKTUĞ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.