Aşı İçin Gönüllü Olmak (:d) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aşı İçin Gönüllü Olmak (:d)
11
●
292
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Aşı İçin Gönüllü Olmak (:d)
1
2
23-11-2020, 00:08:49
#10
SerhatUner
İnceyi anladım, fakat aşıya gönüllü olanlar deli para alıyor haberiniz olsun.
Ben imkanım olsa gönüllü olmak isterim.
23-11-2020, 00:35:34
#11
yusuf68700
Rus Aşısı Rus Yapmış
İnce
23-11-2020, 00:35:36
#12
Cankarmil
Hahahaha
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler