Arkadaşlar Covid19 aşısı için gönüllü oldum ve Bu konsorsiyum aşısı Rusyada geliştrilen bir aşı olup ilk dozajı aldım.Aşı oldukça güvenilir hiç biя yaи etkisi yoktur, bundan sonяaκι günleяde неяндngi biя sчувю себя немного стрно и я думю, что вытл осные уши. чувству.
Ben buna neden güldüm hiç bilmiyorum iyice boş bakkal olduk arkadaşlar. Gidişat iyi değil.