• 03-10-2020, 22:45:05
    #1
    Az sonra "Aracımız SeaMs beye opsiyonlanmıştır" yazısını görebilirsiniz.
    Herkese nasip olur inşallah.

    Aracın boyu oldukça küçük nasıl bineceğim onu düşünüyorum. Bilgisayar masasında park alanı ayarlıyorum.
  • 03-10-2020, 22:45:47
    #2
    hayirli olsun hocam
  • 03-10-2020, 22:46:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alırım bir tur
  • 03-10-2020, 22:46:29
    #4
    Konu maxigeyikte ama anlayamadım anlayan aydınlatsın
  • 03-10-2020, 22:47:22
    #5
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu maxigeyikte ama anlayamadım anlayan aydınlatsın
    gerçek araba değil maket
  • 03-10-2020, 22:47:27
    #6
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu maxigeyikte ama anlayamadım anlayan aydınlatsın
    aydınlanmanız için görseli tazeledim.
  • 03-10-2020, 22:47:35
    #7
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu maxigeyikte ama anlayamadım anlayan aydınlatsın
    Oyuncağına param yetti diyor
  • 03-10-2020, 22:48:17
    #8
    lsa
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyuncak almış 🤣

    Clio'nun 43'te biri boyutunda
  • 03-10-2020, 22:48:49
    #9
    ReadKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçek araba değil maket
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyuncağına param yetti diyor
    SeaMs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aydınlanmanız için görseli tazeledim.
    Şimdi anladım işte 😂 hayırlı olsun