Konu
Sonunda Renault Clio satın aldım.
03-10-2020, 22:45:05
#1
SeaMs
Az sonra "Aracımız SeaMs beye opsiyonlanmıştır" yazısını görebilirsiniz.
Herkese nasip olur inşallah.
Aracın boyu oldukça küçük nasıl bineceğim onu düşünüyorum. Bilgisayar masasında park alanı ayarlıyorum.