Şu R10'da şikayet ve mağduriyet konularını okumak bir tek benim mi hoşuma gidiyor?
Yanlış anlamayın mağduriyet var tabi ortada ama ne bileyim bir yandan bakıyorum o ona 500 600tl kaptırmış içimden e*ayi falan diyesim geliyor fakat bir yandan da üzücü
R10'da konu okurken
12
●323
- 03-10-2020, 19:05:58
- 03-10-2020, 19:07:41Üyeliği durduruldu(ciddiye alma)JustEagle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2020, 19:08:49Gözü açık insan dolandırılmaz, ben dolandırılanlarla dalga geçmeyin dedim daha doğrusu yanlış anlamayın dedim, yani 500 600TL için millet 5 6 gün çalışıyor insanlar bir çırpıda kaptırıyor ondan dolayı demiştim.JustEagle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende merak etmiyorum ama okudukça bir yandan üzüldükçe bir yandan da bilinçleniyoruz, yeni dolandırılma teknikleri öğreniyoruzturguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-10-2020, 19:11:26Şikayet konularının çoğunluğu r10 dan skype ve ya whatsapp gibi kişisel iletişim applerine geçişten sonra başlıyor. R10 şuan oldukça güvenilir bunun üzerinden mesaj yoluyla yapılsa daha iyi olacaktır. Fakat dediğim gibi buradan tanışıp alışverişe kişisel applerden devam edenlerin canı biraz yanıyor, dolandırıldığında elinde skype ve whatsapp gibi kanıtlar olmayanlarda bir bardak su içebiliyorlar.Tavsiyem buradan yapılan alışverişlerde r10 un mesajlaşma bölümünü kullanmaları ellerinde delil teşkil edecek mesajları kanıt olarak sunmaları dolandıran kişinin işleminin daha hızlı olmasına neden olur.
Her kaza, suça bakmayı sever.