• 03-10-2020, 19:05:58
    #1
    Şu R10'da şikayet ve mağduriyet konularını okumak bir tek benim mi hoşuma gidiyor?
    Yanlış anlamayın mağduriyet var tabi ortada ama ne bileyim bir yandan bakıyorum o ona 500 600tl kaptırmış içimden e*ayi falan diyesim geliyor fakat bir yandan da üzücü
  • 03-10-2020, 19:07:07
    #2
    Tipik Türk vatandaşı Her kaza, suça bakmayı sever.
  • 03-10-2020, 19:07:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    umarim dolandirilrsin gelip dalga geçeceğim sonra üzüleceğim kardeşim
  • 03-10-2020, 19:07:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsanlarin birbirini şikayet etmesi ve yahut para carpmasi bu gibi durumlari görmek benim hosuma gitmiyor merakta etmiyorum
  • 03-10-2020, 19:07:39
    #5
    sizin foruma biraz ara vermeniz gerekiyor sanırım
  • 03-10-2020, 19:07:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    JustEagle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarim dolandirilrsin gelip dalga geçeceğim sonra üzüleceğim kardeşim
    (ciddiye alma)
  • 03-10-2020, 19:08:49
    #7
    JustEagle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarim dolandirilrsin gelip dalga geçeceğim sonra üzüleceğim kardeşim
    Gözü açık insan dolandırılmaz, ben dolandırılanlarla dalga geçmeyin dedim daha doğrusu yanlış anlamayın dedim, yani 500 600TL için millet 5 6 gün çalışıyor insanlar bir çırpıda kaptırıyor ondan dolayı demiştim.

    turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlarin birbirini şikayet etmesi ve yahut para carpmasi bu gibi durumlari görmek benim hosuma gitmiyor merakta etmiyorum
    Bende merak etmiyorum ama okudukça bir yandan üzüldükçe bir yandan da bilinçleniyoruz, yeni dolandırılma teknikleri öğreniyoruz
  • 03-10-2020, 19:10:07
    #8
    Hoşuma gitmektense ilgimi çekiyor, hafızam güçlü olduğundan daha önce sıkıntılı bir tip olarak gördüğüm üyelerle ticarete girmemeye çalışıyorum.
  • 03-10-2020, 19:11:26
    #9
    Şikayet konularının çoğunluğu r10 dan skype ve ya whatsapp gibi kişisel iletişim applerine geçişten sonra başlıyor. R10 şuan oldukça güvenilir bunun üzerinden mesaj yoluyla yapılsa daha iyi olacaktır. Fakat dediğim gibi buradan tanışıp alışverişe kişisel applerden devam edenlerin canı biraz yanıyor, dolandırıldığında elinde skype ve whatsapp gibi kanıtlar olmayanlarda bir bardak su içebiliyorlar.Tavsiyem buradan yapılan alışverişlerde r10 un mesajlaşma bölümünü kullanmaları ellerinde delil teşkil edecek mesajları kanıt olarak sunmaları dolandıran kişinin işleminin daha hızlı olmasına neden olur.