Şu R10'da şikayet ve mağduriyet konularını okumak bir tek benim mi hoşuma gidiyor?
Yanlış anlamayın mağduriyet var tabi ortada ama ne bileyim bir yandan bakıyorum o ona 500 600tl kaptırmış içimden e*ayi falan diyesim geliyor fakat bir yandan da üzücü