umarim dolandirilrsin gelip dalga geçeceğim sonra üzüleceğim kardeşim
Gözü açık insan dolandırılmaz, ben dolandırılanlarla dalga geçmeyin dedim daha doğrusu yanlış anlamayın dedim, yani 500 600TL için millet 5 6 gün çalışıyor insanlar bir çırpıda kaptırıyor ondan dolayı demiştim.
İnsanlarin birbirini şikayet etmesi ve yahut para carpmasi bu gibi durumlari görmek benim hosuma gitmiyor merakta etmiyorum
Bende merak etmiyorum ama okudukça bir yandan üzüldükçe bir yandan da bilinçleniyoruz, yeni dolandırılma teknikleri öğreniyoruz