• 23-09-2020, 21:43:03
    #1
    Google 1. Sayfa Garantili
    Eeey gidi ne günlerdi

    Knight online hayatımı mahvetmişti o zamanlar. Okulun ilk 20 günü okula gitmemiştim. Okulu asıp asıp internet kafeye gidiyordum. 21. gün okula gideyim dedim. Müdür çağırdı beni. Korka korka gittim yanına. Oğlum seni 20 gün yok yazmışlar, herhalde bir yanlışlık oldu dedi, hiç çaktırmadan aynen hocam ya bir yanlışlık oldu heralde demiştim Devamsızlıklarımın tamamını silmişti. Ne kadar sevinmiştim . Akşam akşam aklıma geldi
  • 23-09-2020, 21:45:20
    #2
    Birde metin2 vardı 😂
  • 23-09-2020, 21:45:39
    #3
    Bizim zamanımızda nfs2 Ageof Empires, icq, mirc vardı benimde lise 1 ilk senemde karnemde devamsızlık 81,5 gün yazıyordu
  • 23-09-2020, 21:45:41
    #4
    2-3 ay gitmeseydiniz keşke.
  • 23-09-2020, 21:45:47
    #5
    Google 1. Sayfa Garantili
    oguzhanyalcin11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde metin2 vardı 😂
    Aynen onu çok sevmiyordum
  • 23-09-2020, 21:46:20
    #6
    Doğru söyle Edana'da mı oynuyordun?
  • 23-09-2020, 21:46:27
    #7
    Google 1. Sayfa Garantili
    SMMDunyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ay gitmeseydiniz keşke.
    En sonunda 65 gün devamsızlıkla okuldan atılmıştım zaten açıköğretimden bitirdim oraları çok karıştırma hocam
  • 23-09-2020, 21:47:07
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru söyle Edana'da mı oynuyordun?
    O zamanla çok server yoktu. Ares 'de oynuyorduk
  • 23-09-2020, 21:48:44
    #9
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zamanla çok server yoktu. Ares 'de oynuyorduk
    O zaman sen eski oldlardansın. Kesin Firedrake'nin de tadına bakmışsındır