Eeey gidi ne günlerdi
Knight online hayatımı mahvetmişti o zamanlar. Okulun ilk 20 günü okula gitmemiştim. Okulu asıp asıp internet kafeye gidiyordum. 21. gün okula gideyim dedim. Müdür çağırdı beni. Korka korka gittim yanına. Oğlum seni 20 gün yok yazmışlar, herhalde bir yanlışlık oldu dedi, hiç çaktırmadan aynen hocam ya bir yanlışlık oldu heralde demiştim

Devamsızlıklarımın tamamını silmişti. Ne kadar sevinmiştim

. Akşam akşam aklıma geldi