SMMDunyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 ay gitmeseydiniz keşke.
En sonunda 65 gün devamsızlıkla okuldan atılmıştım zaten açıköğretimden bitirdim oraları çok karıştırma hocam