kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müthiş bi parça aşıklar için :(
17
●482
- 20-10-2008, 22:32:19site benim değil siteyi kastetmiyorum zaten müziği kastediyorum ben =)
- 20-10-2008, 23:24:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.parça bunaLım hiç gerek yok