• 20-10-2008, 00:38:12
    #1
    Arkadaşlar şarkıyı bulduğumdan beri saatlerdir dinliyorum. Google da gitme dayanamam diye arattığımda tesadüfen karşıma çıktı ve iyikide çıkmış acaba parçayı bilen varmı?

    dinlemek için;

    Mükemmel bi şarkı…. Herşeyin Özgürce Yazıldığı Blog
  • 20-10-2008, 00:45:00
    #2
    was
    Üyeliği durduruldu
    [media]http://www.fileden.com/files/2008/2/23/1777226/Reyhan-Dayanamam.mp3[/media] Link olarak bu Reyhan - Dayanamam galiba şarkının ismi
  • 20-10-2008, 02:05:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    maxigeyiq ??

    Müthiş bi parça aşıklar için ??
  • 20-10-2008, 02:32:25
    #4
    Nesi müthiş ?

    Ses Sözler Melodi ?

    Bence öyle müthiş bir parça falan değil aksine itici bir şarkı...
  • 20-10-2008, 08:26:21
    #5
    şarkı işi zevk işi,zevklerimiz uyuşmuyor açıkcası ben pek sevmedim
  • 20-10-2008, 20:49:23
    #6
    aşık değilim anlamazsın deme hakkına sahipsin ama iğrenç yani
  • 20-10-2008, 22:03:37
    #7
    eline sağlık hocam , harbi güzelmiş
  • 20-10-2008, 22:09:31
    #8
    açıkçası bende beğenmedim
  • 20-10-2008, 22:26:39
    #9
    site ne kadar soluk :S