Müthiş bi parça aşıklar için :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Müthiş bi parça aşıklar için :(
17
●
482
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Müthiş bi parça aşıklar için :(
1
2
20-10-2008, 00:38:12
#1
_ottomanempire_
Arkadaşlar şarkıyı bulduğumdan beri saatlerdir dinliyorum. Google da gitme dayanamam diye arattığımda tesadüfen karşıma çıktı ve iyikide çıkmış
acaba parçayı bilen varmı?
dinlemek için;
Mükemmel bi şarkı…. Herşeyin Özgürce Yazıldığı Blog
20-10-2008, 00:45:00
#2
was
Üyeliği durduruldu
[media]http://www.fileden.com/files/2008/2/23/1777226/Reyhan-Dayanamam.mp3[/media] Link olarak bu Reyhan - Dayanamam galiba şarkının ismi
20-10-2008, 02:05:23
#3
secorama
Üyeliği durduruldu
maxigeyiq ??
Müthiş bi parça aşıklar için
??
20-10-2008, 02:32:25
#4
haXan1711
Nesi müthiş ?
Ses Sözler Melodi ?
Bence öyle müthiş bir parça falan değil aksine itici bir şarkı...
20-10-2008, 08:26:21
#5
fatihbaz
şarkı işi zevk işi,zevklerimiz uyuşmuyor açıkcası ben pek sevmedim
20-10-2008, 20:49:23
#6
b4nN3dX
aşık değilim anlamazsın deme hakkına sahipsin ama iğrenç yani
20-10-2008, 22:03:37
#7
cnetworks
eline sağlık hocam , harbi güzelmiş
20-10-2008, 22:09:31
#8
Boxer
açıkçası bende beğenmedim
20-10-2008, 22:26:39
#9
kubilay
site ne kadar soluk :S
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler