• 20-10-2008, 22:32:19
    #10
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site ne kadar soluk :S
    site benim değil siteyi kastetmiyorum zaten müziği kastediyorum ben =)
  • 20-10-2008, 22:56:34
    #11
    yok zaten webmaster olunca müziğe değil siteye bakıyo insan
  • 20-10-2008, 23:15:05
    #12
    ali babahan - gitme bu şarkıyı dinle sen.
  • 20-10-2008, 23:18:13
    #13
    sarkıyı begenmek istiyorum ask acısı cektigim icin ama olmuyor olmuyor olmuyor begenemiyorum yaw
  • 20-10-2008, 23:24:45
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    parça bunaLım hiç gerek yok
  • 20-10-2008, 23:42:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hep Damar Full Damar
  • 21-10-2008, 01:30:36
    #16
    Aşk acısı çekmiyorum da çektim zamanında.
    Çektim zamanlarda gibi kendimi hissedip dinlediğimde şarkıyı beğenmedim
  • 21-10-2008, 02:00:45
    #17
    kral size yeter
    hocam kusura bakma ama iğrençsin ya bu ne
  • 21-10-2008, 10:09:11
    #18
    RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral size yeter
    hocam kusura bakma ama iğrençsin ya bu ne
    :=)