Konu
Müthiş bi parça aşıklar için :(
21-10-2008, 01:30:36
#16
rgnkR
Aşk acısı çekmiyorum da çektim zamanında.
Çektim zamanlarda gibi kendimi hissedip dinlediğimde şarkıyı beğenmedim