• 12-09-2020, 16:03:06
    #19
    sorun fiyatta değil bence bu işe evet diyenlerin olmasında kimse evet demese o fiyatta o şartlarda düzelir suriyeli grafiker bile bu fiyata çalıştıramazlar
  • 12-09-2020, 16:03:22
    #20
    bu video geldi aklıma
    https://youtu.be/74x6ttZJnOE?t=343
  • 12-09-2020, 16:07:07
    #21
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Daha kötüsünü bu forumda gördüm bu daha insaflıymış post başı 0,55
    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...oncelikli.html
  • 12-09-2020, 16:10:07
    #22
    Bir okul beklentisi veya deneyim aramıyorlar hakimsen gel diyorlar yeni grafikerlerin 1 aylık çalışıp tecrübe edinebileceği bir yer olarak değerlendirebilinir ama asla uzun soluklu bir çalışma yürütülemez
  • 12-09-2020, 17:26:00
    #23
    Su ve Tuvalet ihtiyaçları maaşa dahildir.
  • 12-09-2020, 19:09:29
    #24
    Üniversitede Suriyeli bir arkadaşım var Hatay'da Suriyelilerin kurduğu ajansta çalışıyor.. o bile bu fiyata çalışmaz yazık..
  • 12-09-2020, 19:13:47
    #25
    asgari ücretten aşağı çalıştıramaz başta suç bu firma ile yola bile çıkılmaz. adam eşek arıyor
  • 12-09-2020, 19:15:45
    #26
    Trafikte sus satsaniz daha fazla kar getirir
  • 12-09-2020, 19:17:24
    #27
    Nereye uzanıyoruz ?