Bir okul beklentisi veya deneyim aramıyorlar hakimsen gel diyorlar yeni grafikerlerin 1 aylık çalışıp tecrübe edinebileceği bir yer olarak değerlendirebilinir ama asla uzun soluklu bir çalışma yürütülemez