• 12-09-2020, 15:17:37
    #10
    Şirket adını yazabilir misiniz? Merak ettim
  • 12-09-2020, 15:18:25
    #11
    Gülsem mi ağlasam mı belli değil ama sektörün büyük çoğunluğu böyle maalesef ki..
  • 12-09-2020, 15:18:54
    #12
    gazetecibirdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket adını yazabilir misiniz? Merak ettim
    Firma bilgisi gizli.
  • 12-09-2020, 15:20:16
    #13
    Malum çöp site. Şaşırmadım!
  • 12-09-2020, 15:23:17
    #14
    Dikkatinizi çekerim 30 değil, en az 30
  • 12-09-2020, 15:23:57
    #15
    Geçende birisi kıraathane de günlük 50 ₺ ve 5 litre kolaya çalışıyordu.
  • 12-09-2020, 15:38:52
    #16
    20 iş günü günde 30 post post başı 3 TL alacak olsa yine 1800 TL alması lazım ki post başı 3 TL de olmaz yani ayıptır
  • 12-09-2020, 15:59:44
    #17
    1.5TL'ye post yapacak çalışandan o postu milyonlarca kişiye beğendirilmesi isteniyor. Oldu başka? Çay su da versin mi?
  • 12-09-2020, 16:00:37
    #18
    hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5TL'ye post yapacak çalışandan o postu milyonlarca kişiye beğendirilmesi isteniyor. Oldu başka? Çay su da versin mi?
    Bu paraya günde 30 hazır gönderi paylaşırım ancak