Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En sağlıklı içecek?
50
●1.499
- 01-09-2020, 23:53:14Hocam bende fazla içiyordum. Maden suyu içmeye başladım. Günde 3 tane içiyorum maksimum. Çok uzun süredir de kola içmiyorum.
- 02-09-2020, 09:58:281. Kahve
2. Yeşil Çay
3. Greyfurt
Neden? Çünkü bedenimizin sağlığı için bağırsaklar kilit noktadır. Bağırsağa ne gönderirsen, bedenin onu kullanır. Yağ gönderirsen yap, protein gönderirsen protein, vitamin gönderirsen vitamin. Ancak, bir et parçası olsun, alkol olsun ne yersen ye, Karaciğer iyi çalışmazsa bağırsaklar çeker işin sıkıntısını. Karaciğerin iyi çalışmazsa çok terlersin, yine çalışmazsa kilo alırsın, çalışmazsa çeşitli hastalıklara kolay kapılırsın. Yani her şey hikaye, karaciğere iyi bakarsan, kilo da verirsin, sağlıklı da olursun. Peki karaciğere iyi gelen ilk 3 içecek nedir? Kavhve, Yeşil Çay, Greyfurt.