R10'dan Shadow Yedim Sanırım! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'dan Shadow Yedim Sanırım!
7
●
316
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'dan Shadow Yedim Sanırım!
18-08-2020, 10:00:41
#1
HÜSEYİN BAŞOĞLAN
💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
Ya arkadaşlar forumda shadowmu yeniyor. Son açtığım konulara hiç cevap yazan olmadı
Eğer r10'da shadow yeniyorsa nasıl kurtulunur?
https://www.r10.net/vpn-amp-proxy/24...yacim-var.html
https://www.r10.net/vps-hosting/2468...-alinacak.html
(bundan umutluydum
)
18-08-2020, 10:04:22
#2
esrefyasa
maxigeyik adı altında reklam yapam ziyaretçi kasam
18-08-2020, 10:06:08
#3
ntka
sizi sevmiyorlar sanırım
18-08-2020, 10:06:31
#4
arenpi
hocam size cevap verecek adamların hepsi uyuyor şu an
18-08-2020, 10:06:33
#5
Yavuz
PayPal + Wise + Revolut
bu konuya da yorum gelmeseydı ozaman cok komık olabılır dı
18-08-2020, 10:07:57
#6
arenpi
benimde şu konuma cevap gelmedi bendemi böle bişi yedim acaba
https://www.r10.net/domain-degerlend...dir-acaba.html
cevap gelmeyen konular diye bir kategori açılsa aslında süper oluur
18-08-2020, 10:08:21
#7
HÜSEYİN BAŞOĞLAN
💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maxigeyik adı altında reklam yapam ziyaretçi kasam
Çaktırma
ntka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sizi sevmiyorlar sanırım
Hımm üzüldüm olur mu olur valla.
arenpi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam size cevap verecek adamların hepsi uyuyor şu an
Hocam konunun birisi bir kaç günlük var. Bu adamlar uyudumu 3-4 gün hiç kalkmıyorlarsa bilemem
Jaso adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu konuya da yorum gelmeseydı ozaman cok komık olabılır dı
Yeminle aklıma geldi. Ürktüm.
18-08-2020, 10:10:25
#8
Misafir
Allah Allah mesaj boş gözüküyor.
Berkayyildirim
,
HÜSEYİN BAŞOĞLAN
,
EmirkanDamar
ve
1 kişi
bunu beğendi.
4 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler