Ya arkadaşlar forumda shadowmu yeniyor. Son açtığım konulara hiç cevap yazan olmadı

Eğer r10'da shadow yeniyorsa nasıl kurtulunur?
https://www.r10.net/vpn-amp-proxy/24...yacim-var.html https://www.r10.net/vps-hosting/2468...-alinacak.html (bundan umutluydum

)