maxigeyik adı altında reklam yapam ziyaretçi kasam
Çaktırma
sizi sevmiyorlar sanırım
Hımm üzüldüm olur mu olur valla.
hocam size cevap verecek adamların hepsi uyuyor şu an
Hocam konunun birisi bir kaç günlük var. Bu adamlar uyudumu 3-4 gün hiç kalkmıyorlarsa bilemem
bu konuya da yorum gelmeseydı ozaman cok komık olabılır dı
Yeminle aklıma geldi. Ürktüm.