• 06-08-2020, 01:56:45
    #2
    Hocam sene sonunda 7.80 civarında olacak.
    Mesajım kalsın burada.
  • 06-08-2020, 01:59:29
    #3
    Google 7.06 yazıyordu
  • 06-08-2020, 02:00:23
    #4
    İşin şakası bir yana doların 0.001 artmasında dahi dış borcumuz Türk lirası karşılığından milyonlarca TL artıyor.
  • 06-08-2020, 02:03:29
    #5
    Herşey gıdiyor türk lirası ₺ ne yapsın arkadaş ?
  • 06-08-2020, 02:12:03
    #6
    Ekonomi yönetimi

    https://www.youtube.com/watch?v=URVpHK4z7MU
  • 06-08-2020, 02:14:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sahte dolardan yakalananlara bastırıcaksın 500 milyar dolar, sürüceksin pazara dış borç flan kalmayacak hatta ABD gelip bizden borç isteyecek. Kademeli şekilde Euro bastırıcaksın, Almanya abi n'olur yardım et diye yalvaracak. Sterlin, hatta Kuveyt Dinarı bastıracaksın bu heriflere...

    Kardeşim hepimiz bilgisayardan anlamıyor muyuz? Bak burda 100 bin kişiden fazlayız her birimiz günde 0.01 bitcoin kassak günde 1BTC(+65bin TL) eder. Bir ayda dış borçları biz kapatırız.

    Kardeşim bizim ekonomicilerimiz yok mu şakkadanak 10 milyar dolar satan? Alalım bu abileri gizli darphane açalım koyalım bu abileri iş başına, durmadan şakkadanak 10 milyar dolar satsınlar.

    Bunları da ben mi söyleyeyim şimdi...
  • 06-08-2020, 02:15:58
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolar değerli olmazsa yurt dışına mal satamazsın. (bu gerçek)
    dolar yükselmezse sudan zeytine zam yapan fırsatçılarımız para kazanamaz. (bu da ironi)

    sürekli dış ticaret açığı veren bir ülke olarak bizim ürettiğimizi dışarı satmamız lazım. ürettiğimizi y.dışına satmak için fiyat rekabeti lazım. fiyat rekabeti için doları sürekli değer kazanması lazım. (bu da ortak akıl)

    durumu tersine çevirmek için katma değerli yani teknoloji eksenli ürünler üretip ihraç etmemiz lazım. bunu yapana kadar döviz ve enflasyon yüksek olmalı ve olacakta.