Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sahte dolardan yakalananlara bastırıcaksın 500 milyar dolar, sürüceksin pazara dış borç flan kalmayacak hatta ABD gelip bizden borç isteyecek. Kademeli şekilde Euro bastırıcaksın, Almanya abi n'olur yardım et diye yalvaracak. Sterlin, hatta Kuveyt Dinarı bastıracaksın bu heriflere...
Kardeşim hepimiz bilgisayardan anlamıyor muyuz? Bak burda 100 bin kişiden fazlayız her birimiz günde 0.01 bitcoin kassak günde 1BTC(+65bin TL) eder. Bir ayda dış borçları biz kapatırız.
Kardeşim bizim ekonomicilerimiz yok mu şakkadanak 10 milyar dolar satan? Alalım bu abileri gizli darphane açalım koyalım bu abileri iş başına, durmadan şakkadanak 10 milyar dolar satsınlar.
Bunları da ben mi söyleyeyim şimdi...