Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dolar değerli olmazsa yurt dışına mal satamazsın. (bu gerçek)
dolar yükselmezse sudan zeytine zam yapan fırsatçılarımız para kazanamaz. (bu da ironi)
sürekli dış ticaret açığı veren bir ülke olarak bizim ürettiğimizi dışarı satmamız lazım. ürettiğimizi y.dışına satmak için fiyat rekabeti lazım. fiyat rekabeti için doları sürekli değer kazanması lazım. (bu da ortak akıl)
durumu tersine çevirmek için katma değerli yani teknoloji eksenli ürünler üretip ihraç etmemiz lazım. bunu yapana kadar döviz ve enflasyon yüksek olmalı ve olacakta.