Denizli bugün baya sıcak geldi. Diğer yerlere bir bakayım dedim. Denizli baya fena Adana bile 32 derece diyor.
Normalde bu kadar sıcak hissetmezdik. Doğa'nın dengesi baya bozuldu.
Sizin ilinizde hava durumları nasıl?
Olaya nem oranını da eklemek gerekiyor. Adana'nın nemi hep %50 üzerinde, bu yüzden Denizli'de nasıl hissediyorsanız şu anlık Adana'da da böyle hissedersiniz. Bunlar normal şeyler aslında, küresel ısınmanın artmasıyla beraber sıcaklar sürekli yükseliyor. Doğa'yı kirlete kirlete cezasını çekiyoruzdur belki, kim bilebilir. 🤷*♂️