Denizli bugün baya sıcak geldi. Diğer yerlere bir bakayım dedim. Denizli baya fena Adana bile 32 derece diyor.
Normalde bu kadar sıcak hissetmezdik. Doğa'nın dengesi baya bozuldu.
Sizin ilinizde hava durumları nasıl?