Olaya nem oranını da eklemek gerekiyor. Adana'nın nemi hep %50 üzerinde, bu yüzden Denizli'de nasıl hissediyorsanız şu anlık Adana'da da böyle hissedersiniz. Bunlar normal şeyler aslında, küresel ısınmanın artmasıyla beraber sıcaklar sürekli yükseliyor. Doğa'yı kirlete kirlete cezasını çekiyoruzdur belki, kim bilebilir. 🤷*♂️